Internetové obchody | e-shopy

eshopy

Pokud ještě nemáte internetový obchod a uvažujete o něm, přečtěte si jednoduchý návod, jak na to.

Co budeme prodávat?

Prvotní je vždy rozhodnutí - chci obchodovat na Internetu! 

Ideální je, když toto rozhodnutí máte podpořeno alespoň nějakou představou o sortimentu, či zrovna máte vlastní kamenný obchod nebo obchodní firmu. Měli byste si udělat analýzu trhu a zjistit jestli je předpokládaný sortiment prodejný. Z vlastních zkušeností víme, že nejlepší a nejlevnější je to vyzkoušet!

Kde budeme prodávat? 

Kamenný obchod má své místo a svou adresu. U e-shopu je to podobné. Svá data musíte umístit na nějaký webhosting. Adresou e-shopu, kde Vás zákazníci mohou najít, je interetová adresa např. www.sport-store.cz. Internetovou adresu (doménu) si musíte nejdříve koupit.

V čem budeme prodávat?

Postavíme obchod - internetový obchod!

Existuje spousta řešení jak získat e-shop. Zdarma i placená. Krabicová i na míru. Semakin kombinuje výhody více řešení dohromady. Používáme open-source, tedy otevřené patformy, Joomla a Virtuemart. Na jejich vývoji se podílí obrovské množství uživatelů a programátorů na celém světě. Máme osvědčené postupy a vyzkoušené komponenty. Věnovali jsme tomu mnoho let i finančních prostředků. Můžeme Vám cestu "poznání" zkrátit, zlevnit a zrychlit.

Pracujeme i pro klienty, kteří využili služeb firem, které pronajímají e-shopy nebo je dávají téměř zdarma. Oprava elementárních chyb, které nebyly podchyceny už na samém začátku, je vždy náročná. Nemožnost specifické úpravy e-shopu, podle aktuální potřeby, bývá frustrující.

Uděláme si to sami?

Pokud jste alespoň průměrně zdatnými uživateli výpočetní techniky s průměrnou znalostí fungování Internetu, pravděpodobně zvládnete vytvořit internetový obchod. Dokonce i zadarmo. Samozřejmě, pokud Vaše práce nemá žádnou hodnotu... Bude to trvat docela dlouho. Uděláte spoustu chyb, které budete dlouho opravovat. E-shop bude sice existovat, ale asi nebude moc prodávat. Pokud nemáte extra atraktivní sortiment za neopakovatelnou cenu, který nikdo jiný nemá. Následně zaplatíte spoustu peněz někomu, aby Váš e-shop předělal a oživil. Statistiky hovoří jasně - převážná většina e-shopů po roce skončí nebo živoří.

Úplně amatérsky to nepůjde!

Doprava a platby?

Jak budou zákazníci platit? Na dobírku, kartou, převodem, PayPalem? Co na to EET? Přeprava zboží jen Českou poštou nebo moderní výdejní místa či kurýři? Funkční implementace do samotného e-shopu není jen tak. Také přímé propojení s administrací zásilek dopravce se hodí. Zkuste vypisovat třeba 50 balíkových složenek ručně...

Prodej bez reklamy?

Bůh existuje? Bez reklamy to taky nepůjde. Můžeme tedy rychle nastudovat PPC kampaně v Google AdWords a Seznam Skliku, cenové srovnávače Heuréka.cz, Zboží.cz. Reklamu je třeba také vyhodnocovat, takže napojení na Google Analytics a další studium reklamních souvztažností. Tvorba e-mailových letáků - newsletterů se bude také hodit.

Vytvořit a provozovat internetový obchod není jednoduché.
Pojďte si o tom nezávazně pohovořit! Třeba najdeme společnou řeč ...

Nezávazně nás kontaktujte!